i need you

jag känner att någonting stort fattas i mitt liv just nu,
#1 är nog pojkvän
. trodde allt skulle gå bra, men sen nyår. Allt sabbades, tror jag. Praktiken tror jag sabbade sjuuukt mkt också. kuk,. Men det är just nu jag har börjat inse hur bra killar är, faktiskt. Och hur mysiga dom är, att veta att man alltid har ngn brevid sig. Men nu går vi vidare, blir bara deprimerad annars. #2 är helt klart åka utomlands!, försöker få med mamma, men det går inget vidare ska jag säga. Och har bara massa killkompisar så om man skulle åka med nån av dem så hade nog allt bara blivit fel, så allt suger just nu känner jag!
utomlands utomlands utomlands... Vad är det mer som fattas tro? jo, #3 shopping!!!! jag är så sugen så jag tror att jag ska spricka, så imorn när jag vaknar blir det att ta på sig skorna, springa och hämta nya datan och sen ner på H&M och gina skulle jag tro, även om inte gina e min grej så har dom goa bas saker.

Mina hörlurar e sönder nu också, typiskt!
Är ledig imorn också, gött!
Massa festande hela helgen också, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0