Dude, what the fuck

Hur fan kunde du göra så mot mej?
Du var min bästa vän, det var iaf vad du sa till mej helatiden.
Och vad gör du, jo går o pratar en jävla massa skit för o sabba mina relationer, SOM VANLIGT!!
Hur fan kan du med o leva med det? Jag förstår verkligen inte det.

Jag skulle så gärna vilja skriva upp hela historien, för tror de skulle vara bra för mej, men jag vet inte hur jag ska börja, eller sluta och jag vet definitivt inte vilka de e som läser min blogg, så för säkerhetsskull tänker jag inte göra de.
Men nu vet jag vart du står iaf, och du är inte min kompis längre. Inte efter de här, aldrig ! Isf får du göra ngt riktigt bra för att förtjäna de, du vet fan hur jag har de i mitt liv, jag har de svårt just nu, gör de inte värre!

liten sammanfattning,
fick ny killkompis, hade flickvän, smsade rätt mkt, träffades en kort stund i helgen, INGETHÄNDE!!, min bästa killkompis snackar skit till flickväns syster och nu vill killen inte veta av mej mer, jätte roligt
Fyfan, jag har inte ens sagt något till dej! hur fan kunde du?

Kommentarer
Postat av: Elin

Gina Tricot - och jag äääälskar det ;)

2008-01-29 @ 22:37:09
URL: http://nevnarien.blogg.se
Postat av: Emelie

fan va tråkigt sånt är! :/

2008-01-29 @ 22:46:57
URL: http://eaugust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0