lyckat.. för lyckat!

image103

    
  

1) Tjeeejorna som hjälpte till
2) Jag, lollo och Elin fixar kexen.
3) Lollo o jag, putarna liksom.
4) Ögonen börjar hänga lite nu va?
5) Jag har börjat inse, jag är kort!
6) fnis fnis, vinet börjar ta
7) gryyyyymma tjejor
kommer fler bilder, faktiskt.

50års kalaset är nog ngt av de häftigaste jag varit med om i hela mitt liv!
Visste inte att utländska vuxna var så roliga att festa med.
var lite servitris osånt, och massvis med vin blev de också. såklart :)

efter festen drog jag, lollo och elin till stan, blev vittne för misshandel.
de va de otäckaste jag varit med om asså.
Sen drog vi in till Voda :)

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det fanns en massa fina :D

2008-02-26 @ 19:17:27
URL: http://modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0