Lovestoned

image138



Idag är jag trött, otroligt trött. Så det blir snart sängen för mig i 2h, får inte gå ut för mamma annars.
Igår var en sjuuuukt kul och bra kväll. Nog en av de roligaste faktiskt.
Började med lite chillande hos lollo med gruff som sedan bar av till arians förfest och sen utgång på vatra.
Hemgången från vatra, så kul, förutom att mina fötter var döda men så hade man kul följe med volvofolk, pierre och elwin med köttkrig. sköna yes!,
Kan inte bestämma mej vad jag ska göra ikv, om jag ska gå ut eller inte.. men orkar inte fråga calle om han kan skriva upp mig, lite pinsamt. Men jag tar kvällen som den kommer, men tar nog lite förfest hos lollo.
Godnatt.
puss

Kommentarer
Postat av: emmy

HÄRLIG FEST & HÄRLIG OUTFIT

2008-04-05 @ 23:40:46
URL: http://emmylafquist.blogg.se
Postat av: Anna

svar:
Jaa superroligt =) Man önskar ju att man blev bjuden på bröllopet ;)

2008-04-07 @ 13:59:35
URL: http://anheny.blogg.se
Postat av: Anonym

vart har du köpt din tischa?

2008-04-15 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0