jag vet inte

image166
liseberg -07 frida, loffsan, sanna och jag

jag måste ta tag i de här nu, att gå runt och inte veta någonting, känns förjävligt. Så jag ska ta tag i de, i veckan. Tror jag, men hur ska jag kunna göra de när de ändå har varit skit sen förra helgen typ, så då kan man ändå inte prata om de, eftersom att jag ändå inte vet hur allt ligger till. Jag skulle dratt upp de här, för längesen.. Kanske ska börja lyssna på mina kära vänninor och min mamma ändå...

Jag har jobbat hela helgen, så nu är jag trött. Och idag, på min lediga extra dag.. Så blir det plugg. Fast man vet ju hur de kommer bli med det, under bordet.
Längtar faktiskt till skolan nu, jag trivs . o lollo har kommit hem från miami, den jäveln . tatuering också, på miami ink, ja jag är avensjuk. Fast hon såg inte Ami, så jag kanske inte är så avensjuk ändå.
1v kvar till egenlägenhet, jag kommer bli ensam.
Gud vad deprimerad jag låter, fast jag är inte det, lovar. eheh


puss

Kommentarer
Postat av: Angie

tack så mycket! (: lyxigt eget homie då, ska dom andra resa iväg? ha det najs

2008-05-05 @ 23:14:45
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: Frida

Det där var en toppendag :)

2008-05-06 @ 22:08:40
URL: http://fsomifridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0