a map of the world

image146
cobrasnake

min data är fortfarande sönder.. så sorgsligt så man nästan börjar gråta.
men ist för gråta så hade jag tänkt att vara duktig o göra mina läxor, som jag e kass på att göra för e van vid att mamma brukar hjälpa mig.. Men nu när hon bor i sthlm  så blir det lite lite svårare.
Btw, JAG FICK G PÅ MATTEPROVET och FÅTT FAST JOBB!
bra bra bra bra.. heja mej.

Jag hoppas verkligen att jag o tjejerna drar till turkiet i juni, det skulle vara för gött, 3000kr liksom. ingenting, som mina tuggumin typ. så det är sjuktbra. Och tiden går fort, för fort.

I helgen har jag inte festat någonting, tråkigt. Men har myst och jobbat ist, och det är ju nästan lika gött. Men har packat massa, känns sjukt bra. Lådor överallt och mattorna som jag hatar är äntligen borta från mitt rum! Mamma har köpt lite nya snygga saker också.. nu kan de inte bli bättre. tjalaladej

puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

tackar :) allt bra med dig??

2008-04-14 @ 16:15:01
URL: http://lisawahrer.blogg.se
Postat av: elin

Faen vad nice du är malou´! Jag vet hur det känns med datorn, & grattis till G/jobbet!:D

2008-04-14 @ 21:12:02
URL: http://elinacarolina.blogg.se
Postat av: Frida

Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg också. Det vore kanon :D

2008-04-15 @ 08:53:13
Postat av: FU

Du är ju kass xD

2008-04-15 @ 10:20:39
Postat av: Anonym

tack så mkt :D och jag håller med dig :d hon såg jättebra ut :)

2008-04-16 @ 16:21:32
Postat av: Regine

Svar : Takk!! :)

Fin blogg du har!
skikkelig kul leggings på det bildet der!!

2008-04-16 @ 18:48:10
URL: http://regine.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0